100% Handgemaakt door Experts!

Retourbeleid

Stijl, Maat en Fotowijzigingen

Voor op maat gemaakte gepersonaliseerde producten kunnen we uw bestelling mogelijk niet annuleren of wijzigen zodra uw items in productie zijn genomen. Dit betekent dat het vormen en vormgeven is begonnen. Om het te annuleren of te wijzigen, zou een restockingskosten van 40% van de prijs van het item betekenen, omdat het item op maat is gemaakt en niet meer als nieuw kan worden verkocht. Restockingskosten omvatten vaak de gebruikte grondstoffen, arbeidskosten en de administratiekosten.

Adreswijzigingen

Als u het verzendadres moet wijzigen, stuur ons dan een e-mail met uw bestelnummer, het huidige verzendadres en het adres waarnaar u het wilt wijzigen. We kunnen het adres wijzigen totdat uw bestelling onze faciliteit verlaat!

Beschadigde/Verkeerd Gedrukte Items

Als we de verkeerde bestelling of item(s) hebben gestuurd, of u heeft beschadigde items ontvangen, neem dan Contact Met Ons Op, en voeg duidelijke foto's toe van de items die een kwaliteitsprobleem vertegenwoordigen, wij zullen u een volledige terugbetaling geven. Het moet worden opgemerkt dat onze producten een STRENGE KWALITEITSCONTROLE ondergaan voordat ze worden verzonden. Vanwege schade veroorzaakt door OVERMACHT (weer, transportproces, enz.), zullen we met u onderhandelen over een gedeeltelijke terugbetaling, houd hier rekening mee.

Annuleringen

Voor op maat gemaakte gepersonaliseerde producten kunnen we uw bestelling mogelijk niet annuleren of wijzigen zodra uw items in productie zijn genomen. Dit betekent dat het vormen en vormgeven is begonnen. Om het te annuleren of te wijzigen, zou een restockingskosten van 40% van de prijs van het item betekenen, omdat het item op maat is gemaakt en niet meer als nieuw kan worden verkocht. Restockingskosten omvatten vaak de gebruikte grondstoffen, arbeidskosten en de administratiekosten.

Als we de verkeerde bestelling of item(s) hebben gestuurd, of u heeft beschadigde items ontvangen. Neem dan Contact Met Ons Op en voeg enkele duidelijke foto's toe van de items die een kwaliteitsprobleem kunnen vertegenwoordigen, wij zullen u een volledige/gedeeltelijke terugbetaling of ruilservice aanbieden.

Beeldhouwen, vooral wanneer het onderwerp een mens is, is een zeer subjectief proces. Het is een kunst, geen wetenschap. Omdat al het beeldhouwen wordt gedaan op basis van foto's (die al dan niet een goede gelijkenis van het onderwerp kunnen zijn), is de kwaliteit van de geleverde foto erg belangrijk om een sterke gelijkenis te bereiken. Maar zelfs met een goede foto, vanwege de subjectiviteit die betrokken is bij de kunst van het beeldhouwen, kunnen sommige mensen een sterke gelijkenis met de persoon zien, en anderen niet. Met een goede foto moeten we echter een goede gelijkenis kunnen bereiken met onze speciaal opgeleide artiesten.

Retourneren

Als we de verkeerde bestelling of item(s) hebben gestuurd, of u heeft beschadigde items ontvangen, of de kwaliteit van de ontvangen producten is slecht/defect. Neem dan Contact Met Ons Op en voeg enkele duidelijke foto's toe van de items die een kwaliteitsprobleem kunnen vertegenwoordigen, wij zullen u een volledige/gedeeltelijke terugbetaling of ruilservice aanbieden.

We kunnen geen terugbetalingen, annuleringen of ruilingen aanbieden voor andere redenen dan die hierboven vermeld, omdat onze producten allemaal gepersonaliseerd zijn, wat een buitengewone hoeveelheid tijd van onze vakmensen kost.

Houd er rekening mee dat de volgende redenen NIET worden gedekt door ons Retour/Ruilbeleid, en we zijn niet aansprakelijk voor deze problemen.

☆Producten zijn beschadigd door misbruik, verkeerde behandeling of slecht onderhoud.
☆Persoonlijke redenen vanwege veranderde mening, persoonlijke smaak, enz.
☆Gepersonaliseerde items zijn uniek, het kan niet worden geretourneerd tenzij het defect of beschadigd is.

Als u vragen heeft, neem dan contact met ons op via de klantenservice-e-mail: service@bobblegifts.com

Magazijnadres: Room 819,Wanjialinli Apartment,Yangcheng Lake West Road,Xiangcheng District,Suzhou,Jiangsu,CN

Houd er rekening mee dat het tot 72 uur kan duren voordat uw terugbetaling is verwerkt zodra ons magazijn het geretourneerde product heeft ontvangen. Uw bankafschrift zal een wijziging weergeven binnen 7-10 werkdagen.

Stuur geen retouritems naar het adres zonder contact met ons op te nemen! Als u een product moet retourneren, neem dan eerst contact op met de klantenservice.