FAQ
1. Wat maakt een goede foto?
Zorg ervoor dat uw foto goede verlichting heeft – genoeg om de details van het gezicht van uw geliefde te zien, maar niet zo veel dat hun gezicht te helder is om te zien. Donkere foto's maken het moeilijk voor onze ontwerpers om de details vast te leggen!
2. Kan ik een proef zien van hoe mijn product eruit zal zien?
Helaas kunnen we geen proef verstrekken vóór het bestellen vanwege de sterk gepersonaliseerde aard van onze op maat gemaakte bobblehead-producten. Elk product kost een buitengewone hoeveelheid tijd van bekwame vakmensen. Maar wees gerust, als er problemen zijn, sturen we u een e-mail voor een nieuwe afbeelding.
2. Hoe zit het met de grootte van de bobblehead?
Tijdens ons online ontwerpproces kunt u de grootte kiezen: 6 inch, 7 inch en 9 inch. Als u een andere maat nodig heeft, neem dan gerust contact met ons op via service@bobblegifts.com
3. Wat is uw wijzigings-/annuleringsbeleid?
Voor op maat gemaakte gepersonaliseerde producten kunnen we uw bestelling mogelijk niet annuleren of wijzigen zodra uw items in productie zijn genomen. Dit betekent dat het vormen en vormgeven is begonnen. Om het te annuleren of te wijzigen, raadpleeg ons retourbeleid.
4. Welke betaalmogelijkheden zijn beschikbaar?
We accepteren alle grote creditcards evenals PayPal. Houd er rekening mee dat al onze prijzen in USD zijn vermeld en uw kaart wordt belast in uw respectieve valuta.
5. Zal mijn bobblehead er precies uitzien zoals de foto?
Bobbleheads staan ook bekend als een 3D-cartoonisatie. Dit betekent dat de poppen op de persoon op de foto zullen lijken, maar met een licht cartoon-effect, dat normaal gesproken door de artiest wordt toegevoegd. Dit cartoon-effect is wat dit product zo populair maakt als een verbazingwekkend grappig en ongewoon cadeau. Een exacte replicatie van de gelaatstrekken van de persoon is niet altijd mogelijk, omdat foto's soms niet de ware aard van iemands gezicht kunnen vastleggen. Onze artiesten zullen uw figuur echter met een hoge mate van gelijkenis maken.
6. Wat is proefdrukken?
We sturen u voortgangsfoto's van uw bobblehead tijdens de creatiefasen. U kunt wijzigingen voorstellen aan onze artiesten nadat u deze proeven heeft bekeken. Deze procedure zorgt ervoor dat u volledig tevreden zult zijn met het eindresultaat. Late reacties op onze e-mails of verschillende wijzigingsverzoeken zullen echter zeker extra beeldhouwtijd toevoegen. Meer details klik hier.
7. Kan ik het bestemmingsland van mijn bestelling wijzigen?
Ja, voordat we uw bobbleheads verzenden, kunt u uw adres wijzigen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.
8. Verzendt u internationaal?
We vervullen met plezier internationale bestellingen! Onze productietijd blijft hetzelfde en de verzendkosten variëren afhankelijk van de bestemming van de bestelling.
OPMERKING: Alle prijzen op onze site zijn in EUR. Zodra u uw transactie voltooit, wordt uw kaart belast in uw respectieve valuta.
9. Heeft u meer vragen?
Neem contact met ons op via e-mail service@bobblegifts.com of ons contactformulier.